Philips 9000 series 60 PFL 9607 S/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 9000 series 60 PFL 9607 S/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Hutting 29-05-2013

Het mooiste beeld dat ik ooit gezien heb. Klein minpuntje: de afstandbediening loopt vaak vast en dan moet de batterij eruit gehaald worden om hem te resetten.

Rare2 11-05-2013

Ik heb maanden lang de aankoop overwogen. Grootste pluspunt is het fantastische extreem contrastrijke beeld. Mede vanwege dat Full led panel. Dat maakt wel dat de LED iets dikker is dan de edge led modellen, maar goed, het geluid is dan ook dik in orde.
Omdat de LED na een aantal dagen vanzelf aanging heeft Expert Houten de Philips service bij mij langs gestuurd, deze hebben het scherm geupdate. Volgens de monteur die langs is geweest moet dit de beeldkwaliteit ook zeer ten goede komen.
Kortom uitermate te spreken over Philips en de service van Expert Houten (goede prijs voor deze led gekregen).

Anoniem 23-03-2013

Het is en blijft je ware bioscoop killer naar mijn mening.
Er was 1 min puntje met betrekking op een update die ervoor zorgde dat er rare gekleurde vlekken op de achtergrond was. e.d.
Maar dat heeft de aller laatste update weer helemaal goed gemaakt en is de tv weer zoals ik hem gekocht had.
En ik moet er wel bij vermelden dat in samenwerking met Expert Purmerend heel veel aan gedaan is om dit goed te krijgen.
Echt een super service van enorme topklasse.
En Expert heeft er voor gezorgt in samerwerking met Philips Consumer care dat er een Philips monteur is langs geweest om de update uit tevoeren bij mijn thuis.
En alles is naar alle tevredenheid verholpen.
Dus Micha Lepanovic, jij bent en blijft onze Expert toppert en ontzettend bedankt voor alles!!!

Anoniem 03-12-2012

Deze televisie is een ware bioscoop killer geloof mij maar.
Wat een topklasse televisie, echt niet normaal meer.
Vergeet elk ander merk maar.
Zo loeischerp is het beeld via ziggo hd kanalen, het lijkt wel of je een blu-ray film op heb staan, zo mooi.
Kijk maar eens in de winkel naar eurosport HD op deze tv.
Ook de 3D beeld kwaliteit is ook abnormaal mooi en zeker met die 2 aktieve 3D brillen die je erbij krijgt.
Het smart tv gedeelte werkt ook erg goed, snel en simpel.
Alles wat je er op aan sluit zoals ps3 of een blu-ray 3D speler herkend hij direct en zie je dat meteen terug als je op het knopje van source drukt van de afstandsbediening.
Zodat je niet meer hoeft te onthouden waar alles zit.
En het internet gedeelte gaat ook super met het toetsenbordje op de achterkant van de afstandsbediening.
Zoek niet verder, dit is echt de led tv die u zoekt!!!!!!
En over de prijs zijn wij ook erg tevreden en er valt altijd over korting te praten en daarom komen wij steeds terug bij Expert.
Kortom beste Micha Lepanovic ( Expert in purmerend )wij zijn erg tevreden met deze televisie, jij bent een super verkoper en ook eerlijk en oprecht!
ontzettend bedankt micha.